پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 204898
امام جمعه کوهرنگ:
عقيدتي سياسي، بحث کلان و ريشه اي انقلاب است
تاریخ انتشار : 1395/02/15 11:09:11
نمایش : 2381
امام جمعه کوهرنگ در جمع کارکنان سپاه ناحيه فارسان، گفت:‌ آن چيزي که دنياي استکبار را در مقابل قرار داده بنيان عقيدتي نظام و جامعه ماست.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام طباطبايي در نشست گراميداشت هفته عقيدتي سياسي در سپاه ناحيه فارسان، گفت: عقيدتي سياسي، بحث کلان و ريشه اي انقلاب است. آن چيزي که دنياي استکبار را در مقابل قرار داده بنيان عقيدتي نظام و جامعه ماست و گفتمان عقيدتي روشن و پيشرو که همه نظام به آن مبتني است.

وي افزود: شهيد مطهري جان عزيز خود را در مسير تببين مسائل عقيدتي و اعتقادي جمهوري اسلامي و فرهنگي که نظام بر آن مبتني شده بود نهاد و دشمن چه از قبل و چه در حال، اکثر تحرکات خود را بر روي مسائل عقيدتي نهاده است.

وي همچنين اظهار داشت: نگاه ما بايد درست و انقلابي باشد تا به اعتقاد کامل برسيم و اگر نگاهي عقيدتي به کل وظايف داشته باشيم مي توانيم حکومت را مانند عقربه ساعت به جلو حرکت دهيم، هيچ وقت از انجام کار درست خجالت نکشيم و در مسير درست جدي و محکم حرکت کنيم و پاي اعتقادات خود باشيم تا کسي نتواند به اعتقادات ما خدشه وارد کند.

گفتني است: در پايان اين مراسم از هاديان سياسي برتر ناحيه مقاومت فارسان تقدير شد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html